Mr. Podas

Anwar Kaki Penipu

In Uncategorized on September 16, 2008 at 10:20 am

Ternyata tiada perubahan berlaku walaupun 16 September berlalu. Jelas sekali Anwar ini boleh dikategorikan sebagai kaki penipu atau kaki temberang abad ini. Sehari sebelumnya, Anwar telah berucap di Stadium Kelana Jaya dengan mengatakan Pakatan Rakyat semakin hampir untuk mencapai matlamatnya untuk membentuk kerajaan baru bagi menggantikan kerajaan sekarang. Apa cerita ni Anwar? Beliau menambah lagi bahawa PR akan membentuk kerajaan selewat-lewatnya akhir bulan ini. Inilah seorang yang dikatakan bakal menjadi Perdana Menteri Malaysia? Hahahahahaha. Mungkin Anwar membuat lawak bodoh untuk semua ahli Pakatan Rakyat tang mana mereka yang mempercayai pada Anwar juga kelihatan amat bodoh sekali.
Kemudian, si kaki putar belit ini juga telah mengumumkan akan berjumpa dengan Perdana Menteri agar memohon beliau supaya membuat peralihan kuasa kepada kerajaan Pakatan Rakyat secara baik kerana masanya sudah tiba. Anwar ni dah tak betul ke? Dia ingat semua rakyat dinegara ini menyokong dia nak jadi Perdana Menteri. Cermin dulu lah diri tu sampai dah berangan-angan kemaruk nak jadi Perdana Menteri sangat. Anwar ingat dia ni siapa yang nak arahkan seseorang tu untuk menukar kerajaan. Lebih daripada DYM Agong pulak nak suruh tukar-tukar kerajaan ni. Tak payahlah nak membelakangkan demokrasi berparlimen yang selama ini digunapakai di negara kita.
Setiap kerajaan yang dibentuk itu adalah hasil dari suara rakyat dimana siapakah yang layak untuk membentuk kerajaan di negara ini hanya boleh diputuskan melalui pilihan raya. Sememangnya rakyat negara ini seperti tidak mempercayai bahawa 16 September ini akan berlaku perubahan dalam kerajaan kerana banyak faktor perlu diambil kira. sehinggakan terdapat suara didalam PR yang tidak percaya tarikh tersebut akan berlaku perubahan kerajaan iaitu Pesuruhjaya PAS Terengganu iaitu Mustafa Ali. Kalau ada ahli didalam PR yang berani mengeluarkan kenyataan tersebut, kenapa pula terdapat ahli setia PKR yang dungu ingin mempercayai kepada Anwar….
Dahlah tu kena main pulak dengan Ahli Parlimen BN yang membuat lawatan sambil belajar ke Taiwan. Bila 4 orang ahli PKR yang mangkuk ni sampai je Taiwan, Ahli Perlimen BN telah berlepas pulang melalui Hong Kong. Bukankah itu satu kerja bodoh….lepas tu tanpa segan silu mengatakan mereka dah berjaya capai objektif meeka sepanjang lawatan mereka ke Taiwan dalam usaha mempengaruhi Ahli Parlimen BN……padahal jumpa pun tak
Sudahlah Anwar, cukup-cukuplah menipu rakyat. Rakyat bukannya bodoh macam sebilangan ahli PKR tu seperti Shamsul Iskandar Mohd Akin, Tian Chua, dan ramai lagi pengikut setia PKR. Anwar ni setakat pandai bercakap dan putar belit. Tiada kelebihan yang lain ada pada dirinya.
ANGAN-ANGAN MAT JENIN. TAK ELOK MENIPU BULAN PUASA NI ANWAR….

Advertisements
  1. 16 SEPTEMBER – Hari itu telah berlalu sebagai mimpinya.
    sila layari http://pure-hadharist.blogspot.com

  2. Senjata Makan Diri… Anuar penipu sejati…

  3. anuar tetap anuar yang bodohnya mangkok mangkok dalam pr,terutamanya pati nik najis bersetongkol dengan bapak peliwat,dan kaum rasis simata sepet,dulu cakap lain sekarang cakap pusing,tunggulah pru13 satu malaysia akan sapu bersih,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: